יבואנים רשמיים בלבד

יבואלרוב אנו כלל לא יודעים מי מייבא את המוצר שאנו קונים בלא מעט כסף. חשוב להבין שככל שהלקוח יודע יותר פרטים על המוצר שהוא מתכוון לרכוש כך הוא יכול ליהנות ממנו בכל היבט.

 

האם זה משנה לנו מי ייבא את המוצר?

לא תאמינו כמה זה משנה. חישבו על כך שרכשתם מסך גדול ומשוכלל לסלון או מערכת קולנוע ביתי יקרה ויוקרתית. האם לא תרצו ספר הדרכה בעברית בכדי להבין כיצד לנצל עד תום את הפונקציות הרבות של מכשירים אלו. אבל גם אם נעזוב מכשירים מתוחכמים ונקנה רק מוצר פשוט שצריך תיקון עם חלקי חילוף איכותיים ומקוריים, האם נסכים לכך שיהיה קשה לאתר טכנאי מקצועי ושיהיה קשה עוד יותר לראות כיצד מתקנים את המכשיר לשביעות רצוננו המלאה.
 
 

בין יבוא רשמי למקביל

בישראל יש לא רק יבואנים רשמיים אלא שרבים גם מבצעים יבוא עקיף או אפילו יבוא חד פעמי של קונטיינר עם מוצרים למכירה במחיר זול (שהוא למרבה הצער לא יותר ממלכודת לצרכן). חשוב להבין שיבואן רשמי יזכה להסמכה של היצרן ובכך הוא ישמור על שם המותג, יספק אחריות רחבה, יציג מעבדות רבות עם טכנאים מקצועיים, יעבוד עם חלקי חילוף מקוריים ואיכותיים, ויספק הדרכה ותמיכה בעברית מלאה. מכל הדברים הללו יכול לשכוח צרכן שרכש מוצר במחיר לא הגיוני לחלוטין.

הצרכן בסך הכול רוצה לישון בשקט

מאחר וצרכן רציני בסך הכול מחפש עסקה טובה ושקט נפשי לאחריה, הרי שרכישת מוצר במחיר זול במיוחד והתרוצצות בלתי פוסקת אחרי שירות, אחריות, מענה, וכיו', שאינם בנמצא, היא רכישה גרועה ביותר. עסקה כדאית מורכבת לא רק ממחיר תחרותי אלא כמובן גם מחנות אמינה שעובדת עם יבואן רשמי ומגבה את הלקוח שלה בכל פעם שיש לו בעיה. ההנאה מהמוצר יכולה להיות רק אם ללקוח יש שקט נפשי בכל היבט של הרכישה.

לכל יצרן יש את היבואנים הרשמיים שלה, שכדאי להכיר אותם. למותגים גדולים כמו סמסונג, פיליפס, סוני ועוד יש מספר יבואנים רשמיים בארץ, כאשר כל יבואן מטפל בתחום מוצרים שונה. כך לדוגמא, "סמליין" הוא היבואן הרשמי של טלוויזיות סמסונג ו"אלקטיס" הוא היבואן הרשמי של מסכי מחשב של החברה.

טרם כל רכישה, מומלץ לוודא כי אתם רוכשים מהיבואן הרשמי!

דלג לתוכן מרכזי