מדריכים מקצועיים

מדריכים מקצועיים
 
כחלק מהרצון של חנות No-Risk להגדיל את היכולת שלכם למצוא עסקה חכמה שמתאימה בדיוק לדרישות של כל אדם, אנו מציגים את מדריכי הקנייה המקצועיים שלנו. אנו מעוניינים להיות שונים מכל חנות אחרת ולאפשר לכם לכוון את הרכישה ולמקד אותה בכדי שהמוצר שיגיע אליכם יספק שנים רבות של איכות והנאה. אלו מדריכים ב"כתיבה קלה" שלא מסבכים את הקורא אלא מציגים תמונה מדויקת וברורה של נושאים רבים וחשובים.
  • המספר ההולך וגדל של אופניים חשמליים בכל ישוב בארץ ממחיש לנו עד כמה מדובר בכלי רכיבה חשוב מאוד שיש לו המון יתרונות להציג. אך נראה כי חשוב מאוד גם להדגיש את העובדה שמדובר על כלי דו גלגלי שבשל היותו ממונע חשמלית, הוא יכול להיות מסוכן אם לא מתייחסים לכל נושא הרכיבה אליו בכובד ראש.
    קרא עוד...
  • לאחרונה ממשלת ישראל החליטה על יצירת מבחן תאוריה אותו צריך לעבור מי שמעוניין לרכוב על אופניים חשמליים בישראל. כאן מוצג חומר לימוד יסודי למבחן התאוריה. שינון החומר יאפשר לעבור את המבחן בהצלחה כבר בפעם הראשונה.
    קרא עוד...
  • איזה סוללות של רחפנים מותר להעלות לטיסה? איך לשמור ולאחסן אותם, מה אומרים החוקים בחו"ל לגבי הטסת רחפנים ואיפה הטסת רחפן תביא לקנס כספי ואפילו מאסר. הכול במדריך שלנו לשימוש ברחפנים בחו"ל.
    קרא עוד...
  • שליחויות מהיום להיום הינו שירות ייחודי מבית נו ריסק. השירות כולל משלוחים לכל הארץ, הרכבה והדרכה. בניגוד לחנויות אינטרנט אחרות, אצלנו יש מגוון רחב של אפשרויות משלוח שתוכלו לבחור בעגלת הקניות או בהזמנה טלפונית, בהתאמה מדויקת לאזור שלכם.
    קרא עוד...
  • המדריך לצרכנות נבונה עושה סדר בכל הקשור לחנויות וירטואליות ברשת. כך תוכלו להבין אלו זכויות יש לכם כשאתם קונים ברשת וכיצד לזהות חנויות לא אמינות, למצוא לעצמכם עסקה אמיתית, ולבצע השוואת מחירים בצורה מדויקת. ההתמודדות עם נושאים כמו הטעיית הצרכן בכוונה תחילה, טעות או חובבנות בהצגה לא מדויקת של נתונים, מניפולציות שמקטינות את כדאיות העסקה, ועוד מהלכים מקוממים אחרים, יכולה להיות קלה יותר בעזרת המדריך לצרכנות נבונה.
    קרא עוד...
  • האינטרנט מציב אתגרים מיוחדים בכל הקשור לנושא האבטחה, ואנו ב-No Risk עומדים בכל אחד מהם. קבלת הרישיונות הרלוונטיים ועמידה בכל תקן מחמיר הם אלו שהופכים את החנות המקוונת המתקדמת שלנו לבטוחה כל כך. שילוב של מערכת סליקה מתקדמת יחד עם מערכות חכמות ועם בדיקות בתדירות הנדרשת, יוצרים הגנה ברמה הגבוהה ביותר ויצרת אמון בין No Risk לבין הלקוח. הכירו את מדור האבטחה שלנו בכדי לראות עד כמה בטוחה הקניה שלכם ב-No Risk.
    קרא עוד...
  • מדור מדריכי "איך לבחור" מהווה ארכיון של מדריכים לבחירה נכונה של אוזניות, רמקולים, טלוויזיות, מחשבים, מצלמות ועוד לא מעט תחומים.
    קרא עוד...
דלג לתוכן מרכזי