מדור האבטחה של No Risk

מדור האבטחה של No Risk

 

אבטחה היא דבר מהותי עבורנו ב- No Risk ולכן הצטיידנו בכל האלמנטים המתקדמים שקיימים בתחום אבטחת המידע. כך אנו בטוחים שתוכלו לרכוש בחנות המקוונת שלנו כל מוצר שתרצו ולראות כיצד הפרטים האישיים שלכם באמת נשארים אישיים ולא נחשפים לעיניים אחרות.

 

חנות האינטרנט No Risk נשענת על מערכת סליקה מתקדמת וחכמה של חברת "טרנזילה" מקבוצת "אינטרספייס". שמה של המערכת הולך לפניה ויכולתה למנוע שפרטי כרטיסי אשראי או נתונים אישיים אחרים לא יפלו לידיים אחרות, היא מוכחת.

 

מערך האבטחה של החנות מורכב גם משימוש בפרוטוקול SSL, מקבלת אישור אבטחה McAfee Secure, ומעמידה בתקן המחמיר PCI. כך, יחד עם אפשרויות תשלום מגוונות, שבהן גם שירות PayPal כמובן, כל לקוח שלנו יכול להיות רגוע וליהנות מחוויית קניה מושלמת.

 
  • חברות כרטיסי האשראי אחדו כוחות והבינו שעדיף להילחם עם גורמים עוינים תחת תקן איכותי שמציג הגנה מקיפה ולא ע"י יוזמות פרטניות של כל חברה. כך נוצר תקן PCI שנחשב למחמיר מאוד המחייב כל בעל עסק שמעוניין להציג ללקוחותיו הגנה מרבית לעמוד ב-12 דרישות קפדניות (כולל ביקורות). עמידה בדרישות התקן יוצרת רמת אבטחה גבוהה עבור כל מי שמשאיר את פרטי כרטיס האשראי שלו בחנות וירטואלית אמינה. הגנות שונות, הצפנות, הגבלות, ועוד מהלכים קפדניים, הופכים את תקן PCI לכזה שמציג קניה בטוחה.
    קרא עוד...
  • כולנו יודעים שבכל רגע קורה משהו ברשת האינטרנט ולעתים גורמים זדוניים מבצעים מהלכים חדשניים שחובה לזהות אותם בזמן. טכנולוגיית McAfee Secure תורמת לשמירה על האתר מוגן ובטוח מדי יום ביומו. זאת בזכות סריקת האתר מדי יום ובדיקת רמת ההגנה שהוא יכול לספק לגולשיו. טכנולוגיית הסריקה של McAfee Secure נחשבת ליחידה שעומדת בתקנים מחמירים של ממשלת ארה"ב FBI/SANS ושל חברות האשראי המוכרות PCI Compliance. אישור אבטחה McAfee Secure יוצר אמון בין אתר רציני ללקוחותיו בזכות חברת אבטחת מידע מפורסמת שיכולותיה מוכחות באינטרנט.
    קרא עוד...
  • העברת פרטים אישיים בצורה מוצפנת מתבצעת בעזרת פרוטוקול SSL באתרים שקבלו רישיון חוקי. פרוטוקול SSL יוצר ערוץ תקשורת בין הדפדפן של הגולש והדפדפן של החנות המקוונת ודואג להעביר את הפרטים בשלמות. זאת בזכות יצירת 2 שיטות הצפנה מתקדמות (סימטרית וא-סימטרית) המאפשרות פענוח שמקטין למינימום את יכולתו של פורץ מחשבים לפענח מידע שאליו הוא מנסה להגיע. אתרים בעלי רישיון שימוש בפרוטוקול SSL מזוהים ע"י חלון כתובת צבוע בירוק, סמל מנעול נעול קטן בתחתית הדף, וכיתוב //:https בשורת הכתובת של דף התשלום.
    קרא עוד...
  • יותר מ-153 מיליון איש משתמשים בשירות PayPal בזמן רכישות באינטרנט. לפני מספר שנים רכשה את פייפאל ענקית המסחר באינטרנט איביי (eBay) ויצרה מהפכה בצורת התשלום המקוון כשהיא מאפשרת ויתור על השימוש בכרטיס האשראי. מסירת פרטים אישיים באינטרנט מפחידה את כולנו ולכן פייפאל מציעה מסירה חד פעמית של פרטי הכרטיס בצורה מאובטחת ולאחר מכן ביצוע כל תשלום בעזרת שירות פייפאל מבלי להשתמש בכרטיס. מחזיקי כרטיסי אשראי ויזה, אמריקן אקספרס או מאסטרקארד, נהנים מאוד משירות זה.
    קרא עוד...
דלג לתוכן מרכזי