שירות התשלומים של PayPal

PayPalמה זה PayPal?


אלו שכבר שמעו את המושג PayPal אך עדיין לא מכירים אותו לעומק, חשוב מאוד שיכירו דרך מושלמת להבטיח את העברת כספי התשלומים ברשת האינטרנט. פייפאל הוא עסק למסחר אלקטרוני שנוצר בכדי להבטיח רכישה (וגם מכירה) קלה ובטוחה ברשת האינטרנט. כך, העברת כספים כבר אינה מטרידה איש ואינה גורמת לחששות מפני גניבה של פרטי כרטיס האשראי, וכד'.


את פייפאל רכשה לפני מספר שנים ענקית המכירות באינטרנט איביי (eBay) בכדי להרגיע את חששותיהם של מי שמוכר או קונה מוצרים שונים דרכה. היקף המכירות של eBay מעיד על כך שרבים כבר אינם חוששים מהעברת כספים באינטרנט. כיום חברות רבות עובדות עם פייפאל וכל לקח יכול לשלם בכרטיס אשראי ויזה (בינלאומי), אמריקן אקספרס או מאסטרקארד בביטחון מלא. מה שנוח יותר מכל הוא שניתן לשלם דרך פייפאל בתור אורח מבלי לפתוח חשבון.


כיצד זה מגביר את הביטחון בקניות ברשת



 

ברגע שאנו רוכשים מוצר באתר מסוים אנו מתבקשים להקליד את פרטי כרטיס האשראי שלנו (כחלק מאופציות התשלום שמציע האתר). זה הרגע הבעייתי שבו כולם חושבים על "האקרים" למיניהם שיכולים להשיג את הפרטים ולפגוע בביטחונו של הלקוח. פייפאל יזמה מהלך חכם שיוצר ריכוזיות של פרטי הלקוחות ואבטחה גבוהה יותר בזכות כך.

 

הרעיון הוא פשוט, ולכן גם מרשים ביותר. מי שמעוניין לשלם ע"י פייפאל צריך לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלו רק פעם אחת באתר המאובטח של החברה. לאחר מכן בכל רכישה שלו באתרים המציעים אפשרות תשלום בפייפאל העברת הכספים היא דרך פייפאל בלבד ואין יותר צורך לחשוף שוב ושוב את פרטי כרטיס האשראי. בתשלום דרך פייפאל, אתר הקניות דרכו אתם עושים רכישה אינו יודע את פרטי האשראי שלכם והתשלום מועבר לחשבון הפייפאל של אתר הקניות.

 

האם זה עולה ללקוח כסף

 

הנה עוד יתרון שמביא לפייפאל מצטרפים חדשים מדי יום. ההכנסות של פייפאל מגיעות מפרסום ומעמלות של המוכרים ולא מהלקוח הקטן שמעוניין לבצע רכישות באינטרנט. התוצאה היא שב-190 שווקים (עם 24 סוגי מטבעות שונים) נעזרים יותר מ-153 מיליון בני אדם בפייפאל ומבטיחים לעצמם ראש שקט.

 

פייפאל גדלה כל הזמן וניתן לראות כיצד היא זוכה בפרסים חשובים על הפעילות העסקית המיוחדת שלה. המהפכה שיצרה פייפאל ברשת האינטרנט תורמת לפיתוח הרב של עסקים מקוונים. זאת מאחר ולקוחות רבים ברחבי העולם מבינים את רמת הביטחון שניתן לזכות לה בכל קניה ברשת ומגדילים את היקף הרכישות שלהם בלי כל חשש.

 

הזמנה מהירהתשלום ב-No Risk דרך PayPal

 

כדי לשלם באמצעות פייפאל באתר הקניות שלנו יש לבחור את המוצר הרצוי על ידי לחיצה על "הוסף לסל" בדף המכירה של המוצר. בעת מעבר לעמוד סל הקניות ולחיצה על "לקופה" תועברו לעמוד מאובטח בו עליכם לבחור את אפשרות התשלום הרצויה. כאן לא תוכלו לפספס את אפשרות התשלום דרך PayPal.

 

לאחר שתלחצו על אפשרות "תשלום באמצעות PayPal" תועברו לעמוד מאובטח של PayPal ואם אין לכם חשבון, תוכלו לשלם בתור אורחי פייפאל. בתום התשלום דרך PayPal תועברו אוטומטית חזרה לאתר לצורך מסירת פרטי המשלוח.

 

תשלום בתור אורח

זיכרו: בתשלום דרך PayPal אנחנו לא נחשפים לפרטי כרטיס האשראי שלכם! ולכן תוכלו לשלם ללא כל חשש.
דלג לתוכן מרכזי